kolmapäev, 5. aprill 2017

Appi, mida ma just lugesin!?!

 Sõin just oma hommikust kaerahelbeputru ja ei kavatsenud blogida - lähen maasikapeenart kaevama hoopis. Aga - pudru kõrvale avasin blogid ja sattusin ise ka ei tea kuidas,  Blondiin +40 blogisse  ja seal siis:

Pole need Eesti mehed midagi nii koledad nüüd. Võibolla vahest sellised räsitud ja sasitud ja vajaksid õrna naisekätt, mis triigiks särke, suunaks õigel ajal juuksurisse ja peidaks sokid ära, mis muidu sandaalidesse käiksid.
 Minu paksendused. Mul jahtus puder ära, kuni selle üle mõtisklesin (vt ka eilne palavik, ma olen  täna aeglane).
AGA.
Mu viiene laps võtab õhtuti iseseisvalt riidest lahti ja viib riided kohe ja otse mustapesukasti, sokid sh. Hommikul võtab puhtad riided enda kapist - samuti iseseisvalt. Viiene, eksole. Peseb iseseisvalt hambaid (olgu Jumal tänatud, et selle hambaharja leiutas ja eraldi "Aitäh" kaasas käiva äpi eest, mis on suureks abiks õpetamaks lapsele õigeid hambapesu võtteid) ja ennast (va juuksed, mis on pikad) jms.

Ja siis tuleb välja, et mehed on meil räsitud ja sassis, sest neil pole naist, kes triigiks, sokke haldaks ja juuksurisse juhataks. St, loogiline järeldus: lisaks kõigele on mehed meil ka saamatumad, kui viieaastane laps? Ainuke küsimus, mis mul selle peale tekib, on:
- A millieks sellist pidada? Saja kilost titat. Olgu rahumeeli edasi, räsitud jms, soovitavalt kusagil minust hästi kaugel.

***
Philips ei ole mulle reklaami eest maksnud - lihtsalt, päriselt hea asi on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar