laupäev, 27. mai 2017

Ja toomingas hakkab ära õitsema juba

Mõni kuu tagasi kirjutasin uhkelt, et üks targa täiskasvanud inimese tunnus minu meelest on enda käsutuses olevate (vaimsete, füüsiliste, ajaliste, materiaalsete jne) ressursside enam vähem adekvaatne hindamine ja kasutamine.

Ja nüüd ma siin siis olen. Pea valutab hommikust saati. Nägemisvälja servad virvendavad. Valgus on valus ja süda paha. Pole enam kindel, kas valust või valuvaigistitest. Ühesõnaga migreen. Erinevalt teadlastest, kes migreeni põhjuste üle jätkuvalt vaidlevad, mina tean, millest mul. Ma olen oma aja üleplaneerinud, tugevalt. Lohutan umbes nii, et mitte kõike lollusest ju, osaliselt teadmatusest - nt ei osanud arvata, et lapsel nii palju esinemisi on. Samas, kui kurtsin, siis kogenumad lapsevanemad imestasid: "Kuidas sa ei teadnud, kevadel on alati." Noh.  Tõenäoliselt ma jään lõpuks ikkagi ellu, aga... hetkel on küll jõle valus. Tahaks tolmurulliks muunduda ja kapi alla pugeda.

(Ma muide mõtlesin seda kohta pikalt - ma tean inimesi, kes räägivad oma kassidega ja vihmaussidega peenras, ja siis veel lilledega rääkijad ja puid üleüldse käiakse kallistamas. Ja samas ma ei tea kedagi, kes tolmurulle kõnetaks, nii et...)

Aga ükspäev ma käisin matkal ja mitte matkarajal, nagu normaalsed inimesed, vaid ikka tõelises karupepus ja pärast mul olid jalatallad kaks päeva ümmargused ja täna esimest päeva enam ei ole ja ühtegi puuki või kaani või kes iganes seal soos, kus me kohati puusani vees ukerdasime, elavad, ka ei ole, nii et...
Kunagi üks terapeut arvas, et on hea mõte leida igas päevas vähemalt üks ilus asi. Mul tuleb see meelde ainult siis, kui midagi väga pahasti on. Lähen nüüd tõmbas siis kuhugi kriipsu. Või risti või ma sellele pole veel mõelda jaksanud.

Tegelikult, me lõpetasime matka Setumaal kellegi saunas, kus sisuliselt keset ööd läksid kohalikud nii tülli, et meie, mittekohalikud, pidasime isegi olles tugevalt joobes targemaks lahkuda kiiresti, tagasi sisemaale, sest... st, täna ikkagi ma saan kõndida juba ja isegi mitte pulksirgetel jalgadel, nii et.

Et siis millest. Ma ka ei tea, kui Jumal on, siis tema äkki.
Teab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar