neljapäev, 15. november 2018

Niisama, siilid, sipelgad ja jobud

Kohvikus, viisakalt riietatud mees, kallutades end veidi noore saatjanna poole, räägib väga tõsiselt:
- Ma kardan siile!
- Tõesti? - ei suuda neiu uskuda.
- Kardan! Lapsepõlvest peale. Nad levitavad marutaudi ja neil on need, parasiidid!
Neiu, võimalik, et pidades oma kohuseks vestlust üleval hoida, jätkab veidi järele mõeldes:
- Aga mina - sipelgaid!
- Miks?
- Vastikud. Hammustavad.
- Jaaa... - venitab mees ebalevalt. - Me elame hirmsal ajal.
Mul tekkis kohutav isu astuda lähemale ja tunnistada, et olen eluaeg mannekeene kartnud, et sugulashinged ju - teeme klubi, või midagi sellist... aga nad vaatasid teineteist nii armunult, et ei tihand, segada.

*

Suurema kondiga suitsetav naine pargis telefoni:
- Sa oled ju jobu! Täi-e-lik! Jobu! Tõesta mulle, tõesta!, et sa jobu ei ole!
Kaasvestleja ütleb midagi või siis ei ütle - ma ju ei kuule :)
- Seda ma arvasingi! Sa ei suuda! Jobu!
Kaasvestleja leiab lõpuks väljapääsu - lõpetab kõne.
Naine hüüab mitu korda närviliselt telefoni "Hallo!" ja vaatab siis helendavat ekraani. Seejärel, silmnähtavalt üllatunult:
- Milline jobu!

Jah, mõtlesin mina, üllatus missugune.

10 kommentaari:

  1. Aga siilid on ometigi nii meeldivad...

    VastaKustuta
  2. Siilid on nunnud. Mul elavad komposti hunniku lähedal võsas. Käega katsuma just ei lähe (ükskõik, millist võõrast looma), aga rõõmustan alati, kui trehvame.

    VastaKustuta
  3. Siil oli ennemuiste rott, aga kasvatas okkad selga ja sai siiliks või oli see vastupidi, ma päristäpselt ei mäleta niipalju aega on möödas.

    VastaKustuta
  4. Väikese distantsi korral pole mul isegi rottide vastu midagi. Küll, erinevalt siilidest rotte enda lähedale pesitsema ei soovi. Aga huvitav fakt. Olen täna juba mitmelt kolleegilt uurinud, kas nad teavad, et siilid olid vanasti rotid, keegi ei teadnud, kõik on vaimustunud uue teadmise omandamisest.
    :)

    VastaKustuta
  5. Ma tahtsin öelda, et kardan paaniliselt tuvisid. Loodetavasti kvalifitseerun klubisse.
    Trafalgar Square and Pigeons võiks olla vabalt mu ùks õudusunenàgudest.

    VastaKustuta
  6. Kvalifitseerud, absoluutselt :)

    VastaKustuta
  7. Vastused
    1. (mitte väga, eks ole, aga kerge kõhelus on haisid telekast vaadates sees.)

      Kustuta
  8. Mina kardan puuke.

    VastaKustuta