esmaspäev, 27. veebruar 2017

Kjuut :)

Dou Gerrit (1613-1675)

Kohtasin täna juhuslikult oma põhikooli matemaatika õpetajat. Daam, kes oli ka minu ema matemaatika õpetaja nägi suurepärane välja. Rääkis mulle, et külastas teist vana pedagoogi - minu bioloogia õpetajat ja üldse oli neid seal terve seltskond olnud.

- Bioloogiaõpetaja on üleni krõnksu kuivanud, - rääkis pedagoog peost,  - selliseks (ja näitas mulle, kuidas bioloogia õpetaja nüüd kõnnib, väristas ennast ja kallutas pea küljele).  - Hea, et mind hoiatati, milline ta välja näeb, mu süda ei oleks vastu pidanud, kui ma poleks ette teadnud. Hiljem, kui me rääkisime, ei pannud seda enam tähelegi, tal on nii elavad silmad ja suurepärane mälu! - Tema tütar kattis laua, nagu varem, meile öeldi, et kaasa pole vaja midagi võtta, me istusime kaks tundi ja ainult rääkisime seljaga laua poole.


Matemaatika õpetaja oli üks minu lemmikõpetajaid koolis. Lühike sirge selja ja hiigelsuurte rindadega daam. Seljataga me narrisime teda, et kõigepealt tulevad uksest rinnad, siis veel kord rinnad ja alles seejärel õpetaja. Ta oli karm aga õiglane ja matemaatika oli minu jaoks lihtne - käisin reaalkallakuga klassis.



Pärast küsis õpetaja veel minu elu kohta, silitas mu tütre pead, ütles, et talle Kersti Kaljulaid meeldib ning et veel meeldivad talle lumi ja tänavavalgustuslambid:  - Nii näib linn erakordselt "kjuut".
Ma pidi selle koha peal pikali kukkuma.
Naeratasin.

2 kommentaari:

  1. see oli erakordselt kjuut lugu :)
    Lihtsalt huvi pärast- kui vana su ema on (nii enam- vähem)?

    VastaKustuta