kolmapäev, 22. veebruar 2017

Kuidas nende idiootidega siis ikkagi on?

Ainult eriti laisad blogijad ei ole veel võtnud sõna teemal, kas me siis oleme või ei ole idioodid. Enamasti on jõutud järeldusele, et mõned on ja mõned ei ole. Jälgisin arutelu suure põnevusega, juhtusin selle käigus blogidesse, millistes ma tavaliselt ei käi, lugesin nö kastist välja ja teate, üllatusin positiivselt - nii mõnigi blogi neist kõige popimatest, on täiesti loetav - ma teate, teinegi kord.

Aga sellest, idiootideks olemisest siis. Kodanikud, mul on teile hea uudis, ma nimelt guugeldasin (no uudishimust, esiteks, eksole ja siis veel sellest, noh, vajadusest ennastki kontekstiliselt kuhugi paigutada).
Sõbrad, ükski blogija ei ole idioot! Hip hip hurraa ja valleraa!
Nimelt RHK-10 (Rahvusvaheline Haiguste Klassifikatsioon) ütleb, et idiootia on inimmõistuse sügavalt puudulik areng ehk sügav vaimne alaareng. Sügava vaimse alaarenguga ehk idiootiaga on tegu siis, kui inimese IQ jääb alla 20. Inimene, kelle IQ on alla  20 on võimeline aru saama kõige lihtsamatest lausetest, tema sõnavara on väga piiratut, ta vajab pidevat kõrvalist abi ka kõige lihtsamates igapäevatoimingutes. Lühidalt, idioot on inimene, kelle areng jääb paari aastase lapse tasemele. Ehk siis - idioot ei suuda luua teksti - ei pikka ega lühikest,  isegi mitte grammatiliselt ebakorrektset lihtlauselist kirjeldust oma hommikusöögist.

Puhh, mul sai kohe parem kuidagi.
Ja kui, siis pole tänu väärt :), ma rõõmuga :)

Tegelt tahtsin veel kirjutada, miks blogimine hea on, igasugune blogimine, aga aeg sai otsa.
Ja päike paistab!
Soovin kõigile palju sisukaid postitusi!

2 kommentaari:

  1. Kui täpne olla, siis sõna tuleb vana-kreeka keelest ja tähendas inimesi, kes ei võtnud osa poliitilisest või laiemalt ühiskondlikust elust, tegelesid ainult oma eraasjadega. Selles mõttes paljud blogijad kvalifitseeruks.
    Sina oled sõnas armas ja naljakas,
    lugupidamisega
    :)

    VastaKustuta
  2. Ota, sa tegid endale bloggeri profiili selleks, et saaksid seda mulle siin öelda? Hahhaha, ma tänan :)

    VastaKustuta