pühapäev, 3. märts 2019

Patjadest ja valimistest

Jo Grundy
Mõni kuu tagasi, kui üks voodilina pesus lihtsat ära lagunes (linane, st kare, ma nagunii vihkasin seda), otsustasin, et aitab ja viskasin voodipesukapi tühjaks. Ammu kavatsesin osta mõned voodipesu komplektid, kuid kui miski just ei põle, võib selle ju edasi lükata, eriti, kui üritus sisaldab ostlemist rahvarohkes kohas. Peale kapi tühjaks viskamist muidugi läksin ja ostsin hunniku uut voodipesu.

Ema on mulle vähemalt viiel viimasel aastal kinkinud tekke. Seda ei ole võimaik seletada ja emale märkust teha ka mitte. Erinevate bio- ja anti- lühenditega libedate, lärmakate jms selliste seas ka kaks täiesti korralikku tekki, mida lapsega igapäevaselt kasutame. Kõik suuruses 150 x 200.

St, mingi hetk mul tekkis plaan, et minu kodus peavad kõik padjad ja tekid ühesuurused olema. Nii on ju kõik palju lihtsam. 

Padjad, padjad olid meil siiani vanad, sada korda pestud ja muidu piinlikud. Eile otsustasin, et aitab küll ja viskasin padjad minema, va lapse lambavillatäidisega väikesed padjad, millest ta polnud nõus loobuma. Muidugi läksin poodi ja ostsin kaks uut, erinevad, et proovin kodus ära ja siis ostan juurde. Koju tulles avastasin, et mõõt on vale - padjapüürid on kõik 50x60, uued padjad 50x70. Noh, hea küll, jäävad külalistepatjadeks, ostan mõned suuremad padjapüürid. Täna käisin valimas...

... kas teie teadsite, et lapsega valima minnes on mõistlik lapsele juba kodus selgeks teha, et tema valida ei saa. Ma ei teadnud, tulenevalt tegin seda keset vaimisjaoskonda, vaene laps oli šokis, seejärel kuri. Tuleb välja, et ta on valmistunud, mitu päeva televiisorist valimisreklaame ja uudiseid vaadanud, teemasse tõsiselt süvenenud  (mitte mingite patjadega maadelnud) ja oma valiku teinud. Ja oo, seda ebaõiglust siis, eksole.

- Aga vali siis seda, keda mina tahan!
- Ei, kallis, ma ju ei saa, ma teen valiku oma südametunnistuse järgi!
- Aga see kandidaat lubas televiisoris seda ja seda, SA PEAD VALIMA TEDA!

- Näita, keda sa valisid! Näita!
- Ma ei saa, valimised on salajased! Ma ütlen sulle õues!

Igatahes, läksin poodi ja ostsin mõned suuremad padjapüürid ja veel kaks patja. Ja arvake ära, mis. Kodus avastasin, et ostsin jälle padjad 50x70. Noh. Ööseks jäävaid külalisi käib meil küll harva, kuid kui... siis on meil nüüd patju ja tekke nii et tapab.

4 kommentaari: