neljapäev, 20. september 2018

Sellest, et introverdid on ilusamad


Eile õhtul istusime sõbrannaga ja rääkisime inimestest.Sõnastasime tähtsaid asju :) 
(Minusugused) Introverdid ei suhtle õhtuti. Ei mingit „Kallis, kuidas su päev möödus?“ jms. Introvert suhtles terve pika päeva, võimalik, et ta on täna rääkinud juba üle kümne lause ja põletab üksi pilguga tuhaks igaühe, kes kas või vihjab sellele, et ta peaks nüüd kogu selle pingutuse veel kord läbi elama.
Introverdid peavad end ekstravertidest targemateks. Sest… mida üldse saab oodata loomalt, kes sellise lärmi korraldab?
Introverdid tunnevad ekstravertidele kaasa. St, sa lähed sellele lärmakale peole, kus sa ei tunne kedagi ja kavatsed seda nautida? Ja metsas, kus tuulekohin ja linnulaul, tunneksid ennast üksildaselt?? St, ma ju ütlesin, seal on linnud! Ja sipelgad..
Kohustus lõbustada introverdile ei kehti.  Introvert naudib suhtlust, kuni teda dialoogi ei kista. Kõik lõbutsevad, mina istun ja jälgin – maailma parim pidu. Kui üldse suhelda, siis mitte üle ühe inimese korraga ja parem kui mitte üle kahe nädalas.
Introverdid armastavad kirjaliku suhtlust, kuid vihkavad esimesena kirjutamist. Sest äkki ma häirin sind sinu überolulistes tegevustes? Enne külmub põrgu ära, kui mu introverdist sõber kirjutab mulle esimesena. Telefonikõned on välistatud.
Üldiselt introvert ei solvu, et te ta ära unustasite. Suure tõenäosusega ta isegi ei märganud seda.
Introvert ei torma sulle appi, kui talle tundub, et probleem ei ole tõsine. See, kuidas sulle tundub, on väheoluline.
Suure pinnimise peale võib introvert oma seisukoha isegi välja öelda, ent tõenäosus, et see sulle ei meeldi, on suur.
Introverdid armastavad arvutada.
Nende üle on lõbus nalja visata.
Introverdid ei naera introvertide kohta käivate naljade üle.
Pole olemas introverdist truumat olevust. Kui te rääkisite oma introverdiga täna, siis ei ole ohtugi, et ta täna või homme veel kellegagi räägib. 

(naerata, vms)

8 kommentaari:

  1. Mõni sedastus on väga täpne.

    VastaKustuta
  2. Ebareaalselt täpne postitus. Ekstraverte ma päris loomadeks küll ei nimetaks, kuid nende lärmamisvõime on tõesti kohutav :)

    VastaKustuta
  3. Ma selle truuduse kohapeal olin valgustunud.
    MUIDUGI! SELLEpärast on mulle suhete katkiminekud jubedad - peab uue inimese otsima, ÕUDUS.

    VastaKustuta
  4. Veel enam, minu meelest õige introvert ka rõõmustab, kui sõber ta ära unustab. Vaba õhtu! :)

    VastaKustuta
  5. Sorry, aga ma pidin selle oma blogisse linkima, nii õige oli kõik. Loodan, et sa ei pahanda :)

    VastaKustuta
  6. Üksi olev ekstravert ongi introvert.

    VastaKustuta